FEEDJIT Live Traffic Feed

Thank you, Stacy Frenz

First of all, I want to say thank you kepada semua yg buat belated birthday party for laura smlm. Very surprise tau. Mase tu, laura ingat nak habiskan meeting sebab kesuntukan mase. Time korang bawa keluar birthday kek, laura  tgh adjust emosi..hahaha...one part surpise, another part happy, then otak masih linger kat last coversation of the meeting, and then tgh pegang botol sarsi sbb nak isi minuman. Multiple thots and actions! Hahaha...thank you banyak2.

 Kek Laura...Mocha Cheese flavor...

Korang ni kan...btul2 pandai keep secret tau. Mmg tight lips! Sampai laura pun tak suspect langsung. Reen pun tak sangka kena 'kantoi' jugak. Hahaha...Having to meet you all through Stacy Frenz I am really happy. No regrets serving myself for the Stacy Frenz.Skrg I think balik what happen last nite, I can not imagine leaving the group. huuuaaahhh...emo pulak..hahaha...coverline sikit....can I say I am very terharu...ni Laura yg strict ni..selalu muka tension (yea la, ada sbbnya...ha)...emo?? Haha...

Reen pun terkejut..tak sempat lari jugak..hahaha

So, since the name on top of the cake is not my real name...hmmm.....so, I make a wish according to my glamour name also la.My glamor name exists because of Stacy Frenz...so..guess? guess? what was my wish? Hahaha...well, if it's come true that will be the most memorable birthday year of mine. And that will be the lucky star I brought for Stacy Frenz, which I am hoping high for it.

 
I was very surprise tau sbb ada hidangan. Mase I tanya Kos, dia ckp for all of us..I thot for supper...tapi terlintas juga fikiran kenapa mewah sgt hidangan ni..but laura mmg tak suspect langsung! 

 
Now I tgk balik, I lapar pulak skrg.
 
Gift of Love (Heart & Flower) from Reen and Riana. Thank you. 


Anyway, Thank You, Stacy Frenz.

Note: Hmm...I just wish Okf was there too. Sbb Laura mmg dah anggap Okf mcm adik sendiri.

kizari  – (Monday, August 11, 2008 8:08:00 PM)  

akak..epy besday..mm sori...mm bkn xnk join..hurm..sori k..

Miss Reen  – (Tuesday, August 12, 2008 6:17:00 AM)  

hiks..
notty dierorang nie kan..
wat surprise camnie..
cam nak jatuh isi dalam badan..

Laura Austin  – (Tuesday, August 12, 2008 10:56:00 AM)  

Hahaha...true, Reen...but very sweet la...smlm I thot about it..mata berair tau..

Laura Austin  – (Tuesday, August 12, 2008 10:58:00 AM)  

Okf..thank you. Is ok..cuma wish okf ada jugak...boleh buli sikit okf mase tu...hiks

Secret Writer  – (Tuesday, August 12, 2008 5:55:00 PM)  

Uhh...all of us happy n good person...should have good celebration, on good day...for her good job...

Laura Austin  – (Tuesday, August 12, 2008 6:26:00 PM)  

Hi kos, tq. I just jalankan tugas. And not be a 'doll' sitting in the 'boardroom' 4 nothing! Personally, I hate to be one. Tq, tq for the birthday party...It's been a long time since I have been appreciated this way...

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP