FEEDJIT Live Traffic Feed

Berita-berita yang Meriangkan: Stacy & Stacy Frenz in News

News kebelakangan ini amat meriangkan laura.
1) Stacy masuk Majalah InTrend. Wah! Terlebih Sudah, Stacy. You are one lucky girl, perhaps you have not realise how lucky you are. Majalah InTrend sememangya salah sebuah majalah keluaran tempatan yang paling trendy. Target audience majalah ni kaum hawa yang urban, professional dan eksekutif. Kenapa laura uja sangat? Sebab Stacy telah diposisi sebagai salah satu selebriti yang hot di Malaysia sekarang. Bukan sahaja sebagai penghibur tapi juga sebagai fesyen ikon. Stacy mungkin tak berapa comfortable sebab masih muda dan buat mase ni dia mungkin tertarik dengan baju2 funky, tapi kalau Stacy sedar akan kepentingannya, ini lah pintu yang dibuka kepadanya di mana rezeki akan melimpah-limpah kelak nanti. Kalau pictures Stacy cantik sekali, banyak tajaan dan sumbangan akan datang dari segi baju, aksessori, mekap dan sebagainya menghias diri Stacy tanpa membayar sesen pun atau pun diskaun diberi. Ahaks. Betul...janji pakai dan buat marketing untuk produk-produk ni. Macam mana laura tau?Hehehe.. laura pun pernah belajar dan kerja di bahagian marketing dan tahu strategi dan teknik pemasaran.
                                                                                
2) Bacaria cover Stacy Frenz! Yang kita penat-penat cuci dan gilap kereta sampai flat, kita dikreditkan dengan gambar diadvertise dalam akhbar tersebut. Ahaks! Tak, laura tak giler glamer. Cuma betul2 nak Stacy Frenz dikenali. Laura sangat bangga Stacy Frenz mendapat perhatian media. Geng Cuci Kereta juga sangat hepi sebab masuk Melodi TV3! Wah! Siap satu kampung bertepuruk depan tv  ahad lalu atau tengok rerun kat komputer. . Bukan nak show off tapi mmg ia akan menolong karier seni Stacy kelak nanti. Stacy down to earth, so do Stacy Frenz.Itu lah tugasan berat ajk Stacy Frenz, Go Stacy Go! We are right behind you!
3) Wah! Excited! kompilasi CD dalam pasaran...huhuhu...leher pun nak memanjang..Akhirnya selamat diusung ke kedai-kedai music. Fans jangan larik..sokong dan beli original.  Laura faham sekarang mungkin hujung bulan, dah kering poket dan nak kopek lebih pun susah. Tapi peminat2 Stacy janji dapat gaji, masuk kedai dan beli! Biar lambat, asal beli yang original. Stacy dah buat terbaik untuk peminat-peminatnya. Kan Stacy  tulis kat cover sayang kita semua? Hati tak cair ke? Kalau betul-betul sayang Stacy, again show your love by buying her CD, that will be your best gift to Stacy as loyal fans..so, beli..jangan tak beli!
 
Best of Stacy CD Cover..Message to her Fans!

Elvina czQin  – (Wednesday, July 23, 2008 12:11:00 PM)  

Ahaha.. mom mesti buy this album once she learns about it. Woot.. I can't wait to buy too :)

Laura Austin  – (Wednesday, July 23, 2008 10:22:00 PM)  

Haha...mestilah..puteri kesayangan kita kan...

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP